nedelja, 19. julij 2009

Majhen korak...

PREJ:


POTEM:


Majhen korak za ePosavje, velik za nalaganje novic. Nov "vhod" v stran namreč. Bi morali drsnike vstaviti tudi v podkategorije?

PREJ:

2 komentarja:

Unknown pravi ...

pohvalno. Bi pa imel en drug komentar. Glede na to, da je ta blog nekakšen neposreden stik z bralci, bi mogoče svetoval več pomoči pri iskanju materiala za komentiranje.

Da povem na primeru:
v tej objavi ste zapisali nekaj o spremembi forme portala. Vendar jaz, kot bralec nisem dobil nobene pomoči glede tega, da bi dejansko videl, kakšne so bile te spremembe.

Nobenega screenshota, nobene primerjave 'zdaj in prej'...

Še najmanj me pa moti, da ni linkov. V vsaki objavi na blogu bi moral v podpisu biti link do osnovne strani, v primeru da pa gre za specifičen komentar na kakšno novico, pa še link do le-te.

Ne vem, morda sem preveč kritičen, ampak čudi me, da e-posavje, ki drugače izmed vseh spletnih medijev še najbolje razume koncept spleta, hkrati včasih tako hudo zanemarja tisto, kar je njegovo bistvo - hiperlinkanje.

sem preveč kritičen?

bralec pravi ...

kapo dol! prov maš. zelo zelo prav!

A ga lahko upoštevam? :D ;)